Minden ami film.

Aaand, Action!

Aaand, Action!

Victor Crowley

2019. december 01. - mazur51

A Balta sorozat negyedik felvonásában visszatér a tömeggyilkos Victor Crowley, aki nem finomkodik, Jason és társai semmik hozzá képest. De sajnos, ez elmondható arról is, hogy történetileg és cselekményileg pedig ez a sorozat marad el a többitől. Azért azt hozzá kell tennem, hogy nem is törekedett soha másra, csak az őrült mészárlásra és valódi gore élményre. Van benne egyfajta fekete humor és ahogy szakadnak a testrészek stb, azt nem igazán lehet komolyan venni. Én az első részen még nevetni is tudtam az egyszerűsége és idióta karakterei miatt.

Az egyetlen baj, hogy a negyedik részre sem sikerült fejlődnie a sorozatnak, ugyanaz a kiszámítható, gyenge történet és érdektelen casting jellemzi az összes részt, beleértve ezt is természetesen. Nincs egyetlen olyan szereplője a filmnek akiért izgulni lehet és bár a játékidő hamar véget ér, nem éreztem úgy, hogy igazán megérte volna. Mostanra belefáradtam Crowley kalandjaiba, ami nem igazán volt nehéz dolog, sőt csoda, hogy eddig bírtam.  Az esztelen csonkolásokon és vérfürdőn kívül, semmit nem tudott nyújtani, sem szimpatikus szereplőket, sem értelmes sztorit, sem jó hangulatot, sem egy értékelhető gonoszt.

Nem nekem készült, nyilván nem én vagyok a célközönség, de a jó horrorokat én is szeretem. A személyes véleményem, hogy ez a mélypont, egy amúgy sem jó franchise életében.

Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://mazur51.blog.hu/api/trackback/id/tr6016243788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása