Minden ami film.

Aaand, Action!

Aaand, Action!

Gru (Despicable me)

2010. március 26. - mazur51

 

 

Gyakorlatilag minimális elvárással ültem le a rajzfilm elé és igen kellemeset csalódtam. Rengeteg kritikát olvastam, többségük lehúzó jellegű volt, nem sok akadt ami dicsérte de ez sem vette el a kedvem, aztán a baráti körömben beszélgettünk róla és kiderült, hogy mindenkinek bejött aki látta. Több se kellett, már szóltam is hogy akkor ezt most megnézzük és amikor a 85 perc után felálltam, akkor én is ugyanígy vélekedtem. Az animációs családi filmek nagyon megosztóak, vannak amiknek olyan a mondanivalója, amit a kicsik csak kevésbé vagy egyáltalán nem értenek. Aztán ott van az a fajta ami annyira gyerekes, hogy a szülőknek egyáltalán nem jön be, de a gyerekek miatt ki kell bírniuk. Végül ott van az a fajta, ami mindkét réteg igényeit kielégíti, ilyen a Kung-Fu Panda vagy a Shrek sorozat, vagy bármelyik Disney alkotás. Nagy szerencsére a Gru - ami egyébként egy érdekes magyar címválasztás - ebbe az utóbbiba esik bele.

Az ötlet, hogy egy gonosztevő legyen a főszereplő a mesék között nem túl gyakori és marketingfogásnak sem utolsó. Az viszont hogy a rossz megjavul, már sokkal klisésebb megoldás, de ez egy percig sem zavart. A történet főhőse ugyan a kopasz gonosztevő, de legalább akkora szerepet kapnak a Minionok, aki kis sárga manók akik olyanok mint a télapó segédjei, csak ők nem játékokat gyártanak. A legfőbb humorforrást ők szolgáltatják, de persze nem kell megijedni, nagyon sok humoros jelenet található benne, amint vagy a szituációk adnak, vagy valamelyik idétlen karakter.

Mondanám hogy a színészek jól teljesítettek, de egy animációs filmet mindig szinkronnal adnak ki, így nem élvezhettem Steve Carell, Jason Segel, Russell Brand, Julie Andrews, Will Arnett, Kristen Wiig, Elsie Fisher, Jemaine Clement, Danny McBride hangját. Pedig biztos sziporkázóak voltak. De a magyar hangok sem panaszkodhatnak Scherer Péter érdekes, de jó választásnak bizonyult. A sok humor, akció és egyéb események mellett a filmzene is nagy szerephez jut a történet folyamán. Családosoknak ajánlott, de aki szereti a rajzfilmeket azoknak is, aranyos és vicces.

Ennyi. 

A bejegyzés trackback címe:

https://mazur51.blog.hu/api/trackback/id/tr2416242224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása